ett liv

En kommentar
idag har jag fixat mig ett liv !
Vaknade av att Tomas ringde och sa att han inte kunde träffas ikväll pga att han är magsjuk
 så jävla typiskt just idag !
men jag åkte på NAGK uppvisningen med Jossan, där vi träffade Emmi, Emma, Ruth, Carro och MIlla (förlåt om jag glömde nån) och vi bestämde att vi skulel träffas ikväll hos mig och snacka lite skit och dricka lite ! Det komemr bli satans nice och jag känner att jag verkligen längtar till det, att det är sånt jag har saknat !
Nagk uppvisningen var förövrigt bra !

Sitter nu och lyssnar på Winnerbäck-
hur kan en människa vara så bra som han !? Jga blir helt såld när jag hör honom!
Vilken röst han har mannen, man blir helt lugn och nu känner jag för att beställa biljetten til lsthlm !
Hade bra allisammans !
/ E
 
1 Sudden:

skriven

Du glömde mig, Emma :O illa! :P