28/8 och nu är jag lockig!

Kommentera
jaa-a, nu har jag äntligen gjort min efterlängtade permanent så nu är jag verklige lockig och jag är faktiskt nöjd,
inte riktigt vant mig än men det kommer nog : )
Skolan denna veckan har varit bra och gått snabbt oså så det känns bra : ) inte så mycket läxor än så länge och det är ganska skönt faktiskt, men som alla säger, det komer nog sen ! 
Började jobba på posten i måndags med, lite annorlunda än i somras, emn det kommer nog bli bra, bara pengarna trillar in så är jag nöjd! : ) 
Annelie kom tillbaka till skolan idag, det var mycket kul att se dig igen så vi drog till Jkpg och shoppade lite, för mig blev det ett par jeans, knästrumpor (vita), tights (gröna och rosa), en litenliten väska att ha i väskan (grön), tre på trosor, två par skor, sen minns jag inte mer men jag är iaf nöjd och nu ska jag lägga undan pengarna ; )
imon är det fredag vilketbetyder slut på skolveckan men dock jobb som väntar heeela helgen, imonkväll på posten coh sen lördag och söndag i lövhult, men det funkar : )
 blir ingen insparken för mig på lördag så den kommer troligtvis att spenderas med Emmi och Pernilla och massa god mat oså, kommer bli kanonbra tror jag :D
imon är det även den dagen då syster åker hem :( en månad tills jag får träffa henne och ja, det suger !
saknar henne redan och vill inte ens tänka på hur långt det är kvar tills hon kommer hem !  
På lördag kommer clara hem okså, det blir brabrabra :D´
 På söndag ska bästajulia sova hos mig och det kommer bli bra för du är minminmin !!
nu är det så att jag ska sova för ag börjar bli trött, börjar dock vid 10 imon! ;D
hejhopp!

det är inte lätt attveta hur jag ska bete mig mot dig, du 'är så upp och ner hela tiden. Att prata med dig en dag och sen igen dagen efter är som att åka berg-och dalbana för man vet aldrig riktigt vart man har dig och så får man höra hur konstig JAG är mot dig ?! Hur ska jag ta det ? Men en "klackspark" som du kallar det, att jag inte ska lyssnapå dig när du säger sånt, men det är inte lätt. Jag tror inte att jag vill längre, nu är det nog stopp!