30/8 och jag jobbar !

En kommentar
just nu händer i stort sätt ingenting. Det sitter några tjejer utanför och äter upp sin pan pizza dom nyss köpte, det var nyss en tysk här som inte alls kunde svenska eller engelska så jag förstod ingenting, kändes väldigt bra men lyckades til slut. få fram att hon skulle komma tillbaka om några timmar då jag överlämnat till JOhanna ; ) 
jag är mest konstig idag, jag vet inte riktigt hur jag ska behandla dagen som kommer nu, egentligen är jag på ligga-hemma-i-soffen-och-lyssna-på-lasse humör men eftersom jag nu bestämt med Emmi och Pernilla att vi ska ha en bra kväll idag så är det nog snart dags för mig att försöka ändra på mitt egentliga söndagshumör som nu råkat inträffa på fel dag, fast jag är nog ganska säker på att mitt lördags humör kommer att dyka fram när jag väl träffar pärlorna :D 
Än så länge idag är nog det bästa att clara har kommit hem till civilisationen igen och nu kan jag både få prata och träffa henne efter att hon i en vecka varit uppe i norrland och vändrat ! avundsjuk är jag, japp!
Eftersom mitt arbete inte kräver särskilt mycket av mig så har jag mest suttit och kollat runt lite på apparaten jag egentligen inte förstår mig på för fem öre ! Var inne och kollade Lasses hemsida lite och kan jag annat än säga att jag LÄNGTAr tills jag får hem min tröja jag beställt!?  jag vill ha den nu :D  Läste även lite bloggar från fansbussen och fick då svar på min fråga: Varför spelade han Dom Sista Drömmarna på några ställe, En Tätort På E Slätt på några andra ställen och Lång Dag¨på några stälen ? Varför spelar han inte en och samma på alla platser? 
Nej, han kände för att byta mellan dom tre låtarna på det femte nummret så då valde han att spela dom på olika platser för att dom som är med i fansbussen skulle få höra lite annorlunda. 
Okej, tack ! Det var bra !  och nästa sommar bär det av till Zinken i Sthlm bara för att jag måste dit ! :D 

Nu har jag hamnat vid pappas data och ska snart äta, sen bär det troligtvis av upp till clara och sen ska jag ut och springa och sen ska jag handla med tjejerna och laga med, det bli kalas :D  
hade,
! tjoflöjt
 
 
1 Rebecca:

skriven

Förresten, har jag berättat att:

1) Gugge har varit med på samma turné som Winnerbäck (Kalasturnén 2003) (där var btw Håkan Hällström också med.)

2) Vi har umgåtts med en kille som känner Lasse Winnerbäck, de var klasskamrater och hängde på fritiden.



;-)



Puss

Gudmorsan