för nu är det bästa verkligen borta

2 kommentarer
                                                                                                   


nu har hon flyttat, helt och hållet. hon hämtade dom sista grejerna idag och sa hejdå.  hejdå!
-
men vi ses ju snart emma, du kommer ju om två veckor, (med ett glatt leende på läpparna)
- jag vet att det bara är två veckor, (men två veckor! innan det var två dagar!)
caroline och jag gråter, hon skrattar. väldigt kul!  kanske för henne men för oss här hemma som mister henne.
det tar hårt, mer än hon förstår.
men nu är hon där, med alla grejer och snart kommer jag, det är ju bara två veckor!
men all kärlek till henne!
fast lite till anton med, trots att han är minst 90 mil ifrån mig och jag spricker av saknad!
på söndag åker jag upp till honom och då ska jag pussa sönder honom!

nu har vi klarat av julen också, eller?
jodå, det gick bra. tydligen har jag vara väldigt snäll för tomten kom med massa fina klappar till mig!
nu vet jag en sak som är säker, hultsfreds festivalen, here i come ! 
känner mig äcklig bara jag tänker på det. jag på hultan?! kanske, kanske inte. får se hur jag klarar mig!
imon ska jag till jkpg med jossan, min fina lilla jossan som jag stöttade mig emot idag när clara sagt hejdå.
( fan, hejdå. det är verkligen så. jag kan inte släppa det, men jag måste. förlåt. )
jag ska iaf köpa klart mina julklappar till nallen imon, hm. lyckas nog inte så bra med det, vi får se.
hans ledtråd till mig:
du gillar det
det är rund
tack, det hjälpte!     not!

drar mig nog långsamt till mamma nu för att störa min syster och hennes kompisar,
förlåt men sängen lockar!

                                                                                                                                                                                                                           

och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
och du berättade att du saknar mig inatt                      
det gör jag med
LW

 
 
1 lisa:

skriven

var ska du fira nyår? =)

2 WAAAGWWAAA!:

skriven

Du missade en ledtråd! det är en björntass på (A)