huvudstaden nästa

En kommentar


det är just vad jag drömmer om. 
en resa tillbaka till paris, underbara underbara stad! 
hur som helst så far jag iaf till huvudstaden imon. inte hemma på nyår och det känns mest skönt eftersom alla andra åker bort. emma till laholm, sudden till västerås (tror jag), emmi till åre, emma med rickard, clara till norge. 
förlåt jossan-  
men tillbringade hela dagen med henne igår. var i jkpg för att inhandla en tröja till nyår och en försenad julklapp till nallis.
grejen är den är den blir nog inte omtyckt... 

hur som helst så försöker jag packa, det går inte alls bra-. vad behöver jag? det är ju massa ! 
oj, detta kommer ta tid. 
nu pratar jag med clara i telefon. hon åker till norge idag. bra för henne :)
återgår till packningen nu, 

  



 
 
1 emma lind:

skriven

jag saknar dig gumman.. jag gör verkligen det! och hopppas du får det toppen i huvudstaden över nyår, du får iallafall din kyss vid tolvslaget :)

<3