LOV !

Kommentera
Lovlovlov,  det är bra !

Har emma gjort det hon ska detta lovet då?! - nej, givetvis inte !
ge mig motivation någon ?!
´jahadu, skärpning nu då !
imon SKA jag ta tag i det, jag looovar, men det känns mer lockande att sova ut och sen bara slöa utan att behöva öppna böckerna, känns inte som ett lov ska innehålla det.. men imon ska jag !
För er som vill veta  ( ni som inte vill veta kan blunda och hoppa ner ) så är jag på bättringsvägen, jag har tagit mig ut nu två dagar , bra emma ( :


ja, jag vet. Jag skaa glömma det, men det borrar sig djupare !
jag blir påmind om det varje dag och det gör det inte lättare, klumpen är kvar och den blir inte bättre ju mer jag tänker på det. men du är min vän och du förlåter, för mig är det ett under !
Alla är värda en andra chans och jag fick en, av dig som jag sårat mest !
Du är mer än vad jag kan beskriva vännen , jag älskar dig !

Nu ska jag ut med lasse i öronen !
sen ska jag hem och ringa tomas ( :
/Emma <3