tom !

Kommentera
Jag tror inte på det,
inte än !
Jag vet att jag kanske är lite överdriven i det hela, men vafan !
DU ÄR MITT LIV! 
I ett helt år har det varit du och jag, dagar in och dagar ut !
Det är nästan sjukt när man tänker efter !
Du är den enda som jag kan säga allting till, så fort det är något så är det bara att springa 16 trappsteg upp, kliva in innanför dörren, hälsa på C och M som kallar mig ÅSNAN och sen sätta foten innanför din dörr och bara känna lugnet, bara känna lyckan !
Du är den enda som kan kolla mig in i ögonen och säga att det är något som är snett i mig, allt är inte riktigt på plats och då kan jag bara babbla på, och du säger alltid : Det här löser vi, tillsammmans klarar vi allt !  
Tryggheten att ha sig så nära slår allt !
Du kommer fortfarande finnas kvar, det kommer vara du och jag, dagar in och nätter ut nu istället, nätter fulla av tönterier som bara du och jag står ut med !
men avståndet kommer ändras, och ja, det kommer blir bra emma, jag vet det !
men låt mig vara ledsen, låt mig vara lite tom.
bara för ett litet tag !
utan dig står jag inte, utan dig är jag tom !
Clara, inget skiljer oss åt ! <3


Från det ena till det andra nu då.  MIN HELG !
Jadå, kanonbra ! Fredagen spenderas med godingen tomas, hela kvällen var lycka !
Let´s Dance och massa godis, sen var jag tvungen att packa för kl 8 i lördags åkte vi till Skåne, pappa, jag, farmor och Oskar ! Hälsade på faster, farbror och kusiner med barn !  Myys ! Blev Melodifestivlen,  pussel, matmatmat, och lite gung i gungorna i lekparken ! Ruben, killen med glimten i ögat !  
Nu ikväll har tomas varit här med, blev skärgårdsdoktorn och andra avenyn !  TAACK !  
Skola imon igen och nedräkningen till påsklovet har ju givetvis börjat och vi kommer SAKTA med säkert framåt och det blir faktiskt mindre och mindre dagar kvar, tro det eller ej !
Nu ska jag lägga mig och skriva lite !
gojnatti!
/Emma

100 000 röda rosor till vännen becca!
tack för att allt hjärtat !