...helgen

Kommentera

för helgen kunde inte bli bättre .
okejokej, visst hade jag feber hela tiden med det gör inget,  jag hade skoj och kan inget annat än att säga tack till alla :D
speciellt tack till zvono, och du vet varför : )
Den mest efterlängtade josephine var hos mig med, det var hur bra som helst :D  
Emma kom hem från Barcelona och givetvis var hon neger, som jag trodde och det var superkul att träffa henne, och nu och åker hon igen, inte alls lika kul ! 
men idag kommer pernilla hem och givetvis kommer hon bli bombaderad av mig, :D

Veckan kommer att se ganksa enformig ut, jag jobbar 6-12 varje dag och sen kommer jag väl sova resten ; ) 
På fredag kommer jag och syster att dra oss till göteborg för en helg i den bästa staden i det varma vädret dom lovat, om vi nu vågar lita på det ? men ska nog försöka hälsa på kusin också och jag ska göra ett tappert försök att hitta byxor till mig, önska mig lycka till ; ) 
min rödhåriga kusin och hennes barn och ganska saknade nu med vill jag lova !
Och nu är det inte alls långt kvar till halmstad med tjejerna! Längtar faktiskt riktigt mycket nu!
men det jag mest längtar efter är att träffa clara, min mest saknade lilla vän !
när vi träffas har vi inte träffats på nästan 6 veckor och det är sjukt vad jag saknar dig ! 
wiiih :D 
nu ska jag med pappa till stan och övningsköra lite : ) 
sen drar jag till pillan och kvällen kommer bli bra, sådeså ! 
hade ! 
/emma