du är ett glashus och jag är en sten

Kommentera
" allting blir precis som man förväntat sig " 
Lars, dina ord är guld !
 7/8 Halmstad, brottet ! Det pirrar i magen på mig när jag tänker på det
och
den dagen kommer jag vara världens lyckligaste !

En vecka avklarad på posten och jag håller på att gå av på mitten !
Det bästa är det braiga sällskapet som gör dagarna bättre ! : )
Natten var dock den värsta hittills,
nej tack till en till !
 men tack emma och becka som förgyllde min dag : )

Kvällen är inte planerad och just nu orkar jag inget !
Less på allt och vill slänga mig i sängen uner täcker och bara ha
Lars och Håkan i öronen ! : )
Hopphej !
Emmma 

                                                                                                                                                                                                                         

smärtan du orsakar mig får mig att känna att jag
fortfarande lever men egentligen
är det väl den känslan som
smärtar mest