och det var midsommar...

Kommentera
och en kväll jag sent kommer glömma !
En kväll med tokbra folk, tokbra mat, tokbra allt !
det var musik och dans och alledels för mycket skratt !
Tack tuuusen gånger för en helgalen kväll ! :)

dagen idag, aldrig riktigt bra !
låg i sängen till 3 ( till 2 med tomas: ) ) och åkte ner och handlade godis och tacos för ikväll blir det film med pappa och syster.  jag ska burra upp mig i soffan under en filt och bara äta massa gott !
Tomas sov hos mig och det var bra, som alla andra nätter ! snart ett halvår : ) grattis till oss! 

imon är det den 22/6 vilket innebär att clara åker till Norge i 6 veckor, 6 VECKOR !! fatta vad länge ! 
hur kommer jag klara mig halv så länge ?! :o  
det svider, det gör det men det kommer gå bra, det måste gå bra ! men jag kommer och hälsa på både i norge och när du åker till gbg, bara så du vet ! :D   men hade bäst älskade du ! <3

nu ska jag lägga mig i soffan !
Hade bra !
/E...

                                                                                                                                                                                                                           
somliga dar
tar jag in vad jag hör
det går kvällar ibland när jag inte
ens undrar vad du gör