lov !

Kommentera
äntligen lov !
underbart skönt och jag borde inte göra någonting !!


Givetvis kommer det inte bli så, jag kommer få plugga en massa för givetvis har ju våra lärare lagt ett inlämingsarbete på torsdagen och ett ekonomiprov på fredagen !
okejokej, jag får ju skylla mig själv att jag inte gjort mitt allra bästa på lektionera på samhällen, men vafan, dom borde ju inte begära av oss att vi måste plugga på vårat lov, vi har ju trots allt LOV vilket innebär att man ska vara ledig coh inte göra nåonting !!
Skolan idag var bra, fast försov mig så kom ganska stressad och det gör att man är det heela dagen och det var ganska jobbigt men eftersom jag går i världens bästa klass så gör dom en på gott humör och bäst var Nassim, hon ska ha en STOOR eloge för att hon överhuvudtaget klarar av mig, alla borde få det i min närvaro !
Nu ikväll är jag allmänt nere men imon kväll ska jag till Tomas och då kommer allt kännas bättre, det vet jag !
Han är bäst . Han slår allt ! <3
I helgen ska jag ta det lungt, umgås med vännerna och sen kommer veckan då man borde träffa Pelle, Mickan och Pillan, hoppas tiden och viljan räcker till bara  : )  
Imon kommer Clara hem och det är bäst för henne för på lovet ska jag bombadera henne ! 
Nu ska jag nog sova för imon är det fredag ! : ) 
Simma lungt ! 
/ em,,
                                                                                                                                                                                                                 

jag ska inte ge upp, jag ska dit !
okej,det kommer ta sin tid men huvudsaken är att det går imon min beräkning och
ingen ska få stoppa mig, jag vet att jag kan, jag vill, jag SKA !
tack för att du förstår jossan, du är såå jävla bra,
såå jävla älskad och
såå jävla saknad här hemma,
norråsa rasterna och du, det var mums !