trött på inget, trött på allt !

En kommentar

egentligen fattar jag ingenting. jag kan inte förstå vad det roliga är ! någon kanske kan förklara det för mig ? jag vet hur jag har det, det är jag som vet hur jag mår och hur jag vill leva ! jag tror inte att alla förstår det. jag vet inte riktigt vart jag har mig själv nu men låt mig vara istället, lämna mig ifred utan att snacka massa, jag blir så trött på alla som lägger sig i ens liv ! är ni något ni undra och vill få svar på, kom till mig, ni får svar direkt ! jag lovar !

Nu är det en ny veckan och jag vet inte riktigt hur jag ska klara av den ! Det är något som inte riktigt är som det ska och jag ska bannemig ändra på det, och kanske dig !
Flyttar till mamma denna veckan och det kommer bli ännu värre, då kommer jag vara helt borta från allt känns det som !
i helgen kommer iaf älskling hem och det är nog det bästa ! honom ska jag gömma mig med !

men hur har helgen varit då?
Jo, den har varit okej. Kollade på matchen i fredags, förlust med 3-2 men inget att hämga läpp över, ta vi igen nästa match förhoppningsvis ! Efter matchen kom ju äntligen suddas och kvällen var bäst :D
lördagen var bra med, började lugnt och sen på kvällen blev det inte riktigt som man tänkt sig...  blev iaf en styck clara och en styck eurovison song contest och en himlans massa skratt ! det gjorde susen i en sånhär period !  
Egentligen suger  eurovision song contest men lik förbannat kollar jag alltid på det iaf,  men i år var det sämt och nästa år ska ajg skita i hela alltet !
söndag var lugn och innehöll väldigt mycket plugg middag hos farmor. Annelie kom på eftermiddag/kvällen och vi fixade lite med historian vi hade idag, det var bra ! gick dock skit idag !

Nu ska ajg fortsätta packa och sen flyr jag !
hade bra !
/e

 
1 J:

skriven

hörru, var det inte 1-2?