första advent .

Kommentera
redan. tiden går så himla fort. jag orkar inte!
helfin helg har det varit. hur bra som helst, verkligen.
julskyltningen idag var precis som alla andra år, man går igenom den på en kvart sen så känner man att man inte vill gå hem än så då går man ett varv till för att kolla lite på folket.
mammas och deras fönster var kanonfina, alltid lika kul att kolla :D

gick upp tidigt idag, redan kl 9. likadant igår, jag tror jag ska bli morgonpigg, det är ganska skönt ! 
träning idag, kul! tränade med 94:orna eftersom våran braiga "tränare" helt plötsligt gick till ormaryd, som ni vet!
nu är det bara denna veckan sen på fredag åker jag till härliga sthlm med mamma och anton ska hem till sitt så det blir en ännu bättre helg :D
just nu känner jag mig ganksa positiv, eller gör jag det? det går upp och ner hela tiden med allt.
jag tänker för mycket ! 
flyttar till mamma idag, det ska bli mysigt. hon har gjort mitt rum jättefint nu och jag ska bara mysa ikväll.
favoritgrannen kommer även hem idag med, tack och lov för det ! 
nu ska jag till min mor, bara låta henne ta hand om mig och min sjuka kropp. 
ikväll ska jag klaga 
                                                                                                                                                                                                                           
Du säger 'har du tändstickor?'
- Ja tillräckligt om du vill bränna ner stockholm
'Och har du vin och sprit?'
- Så att det räcker för att få hela fjärden full av sorger
Allt, det är för sent
För sent för vin, för sent för kärlek ren som snö
Inatt finns ingen väg tillbaks, ingen alls