tjugosjättenovembertvåtusenåtta

Kommentera
en helt vanlig onsdag, eller så var det inte det. jag vet inte riktigt men denna dagen klickade inte heller, iofs gillar jag inte onsdagar, inte dom heller. och jag har mest proppat i mig ipren och kaffe idag,
jag hade utvecklingssamtal idag, mamma och pappa tyckte jag hade varit borta mycket, mycket?! ingenting jämfört med förra året tyckte jag. annars var det ganska positivt,                              tro det eller ej.
mamma och jag gjorde oss en filmkväll, mamma mia! filmen gjorde nog att morgondagen känns helt plötsligt som en bra dag. jag kan ha fel, vi ska ha möte.

som det ser ut nu så är det ganska mörkt.               allt.                      två saker. 
på fredag är det bio, lars. men viktor är sjuk, sjukast i världen och skulle behöva nåt som gjorde honom frisk. frisk nununu så vi kan gå, för man kan inte gå på bio i 40 graders feber. 
 jag har mycket funderingar just nu, jag tänker för mycket.
jag vet, jag har hört det hundra gånger men det är okej, man får tänka. sluuuta! 
nu är ska jag lägga mig i sängen och göra ett tappert försök att sova.
godnatt,                              eller?