29/9 och jag vill ha en vårdag i november

2 kommentarer
det är måndag och allt är som vanligt igen, eller?
pappa har kommit hem och jag har flyttat hit för en kort vistelse. åker till östsersund på torsdag, TORSDAG!! äntligen, jag har verkligen längtat! nu ska jag bara ha massa mys med syster och det ska bli det bästa på hela hösten!
blev ingen skola för mig idag, det blev en stund på elsies med Julia och det var myckat bra, mycket efterlängtat!
helgen har ju bara innehållt massa jobb!!!
på lördagkvällen kom min soulmate till mig och sen åkte vi till henne och åt och jag lyssnade på henne när hon spelade coldplay på gitarr. det gick rysningar genom hela mig!
fick lite bilder från emma idag, från halmstad. det var så tusans bra så om ni vill se dom kan ni kolla in på min bilddagbok. somenmatta .
imon ska jag till skolan, troligtvis och sen träffa anna om hon mår bättre! : )
 på onsdag slutar jag sent och så jobbar jag så då hinner jag bara packa lite, sen på torsdag slutar jag sent och sen bär det av, brabra !
nu är det också så att i mitt liv finns det a big secret , min och claras! nu gäller det att spara och sen inget godis på 8 månader, kämpa på!!! :D
nu ska jag sova,
tjohej!
 
1 julia:

skriven

du fick rysningar och jag grät (fast inte när jag spelade då) (;



ily<3

2 Alina:

skriven

Godagens! Kikar in:)