köttade tår och en uppriven rygg

Kommentera
egentligen fattar jag inte hur jag lyckas, men jag gjorde det.
på idrotten var det bad, jag skulle ta "tre pinnar" som man kan göra och det innebar att jag skulle dyka från trean och göra något från trampolinen. dykningen från trean gick bra, och det tvivlade jag inte heller på men sen skulle jag dyka bakåt från trampolinen och jag visste egentligen att inte kunde men ville försöka. gjorde det första gången med hjälp från en som jobbar där, annicka. det gick bra. när jag sen kom upp sa henke, min lärare till mig att jag skulle göra det igen själv, utan hjälp och jag intalade mig att jag inte kunde men sen stod jag där igen och ja. utan att släppa fötterna från trampolinen fallar jag bakåt och på något helt underligt sätt lyckas jag skrapa i ryggen mot trampolinens främre kant och drar i tårna. under vattnet hör jag hur alla skrattar åt mig och jag känner mest hur ont i tårna jag har.
KOmmer upp ur vattnet och ser fidde garva som ett djur och jag kliver upp. aj min rygg. rivmärken på hela ryggen och blodiga tår. jag bestämmer mig för att gå och ducha och att jag gjort mitt för dagen.
Annicka plåstrar om mig efter duschen och sätter klistret på såret, mums!
det kommer döda mig när jag imon tar av det i duschen...
Jo men annars har dagen varit bra. sov som en gud inatt bredvid bananen och ska nu åka och jobba.
 imon är vi ledig och då blir det fest!
på fredag är vi också lediga och då väntar en bakisdag med jobb på kvällen.
 hela familjen är borta i helgen, eller mamma och pappa. oskar och jag klarar oss,     kanske?
ojoj, nu måste jag kila. tjo!

                                                                                                                                               P.S. i love you,