hösten kommer snart, det går med vindens fart

En kommentar
jaa, det känns verkligen som att hösten snart är här. tiden går så himla fort.
jag har iaf ett jättebra sommarlov än så länge trots att jag varit i nässjö hela tiden.. ingen fara. det är liksom varmt och man kan bada och sola. vad mer kan man begära?
helgen spenaderades med gott folk och massa prat, skratt, födelsedagsfirande, små söta barn och alldeles för mycket mat.  fint väder och det bästa sällskapet. jag kan inte klaga.
jobbade innan, det sjuka var att jag sorterade post till Lars Winnerbäck! hur chockad tror ni inte jag blev?
när jag väl kom på det sen var tyvärr redan försent att kolla  adressen, brevet var ivägskickad. tusan med!
jag blev arg på mig själv och surade hela kvällen.

dagen har iaf spenderat med julla, lite i jkpg och mest hemma på hennes tomt och lite i hennes pool. efter att vi svettats sönder och suckat lite väl många gånger bestämde vi oss för att åka till nässjö. dags att träffa beccis på thimons. bra var det för hon var saknad.. lördagen blir fin med oss.
imon tillbringar jag dagen i hängmattan i stugan och när jag suckat lite väl mycket där med så åker jag nog till jens och tillbringar kvällen med honom. bättre kan det inte bli.
på torsdag far jag till anna och tillbringar tid med henne. det behövs och lite till.  saknar dock ebba så hade inte varit fel med en styck ebbson med!

nu är jag alldeles för trött. ska lägga mig och sova. låter det inte ganska bra av mig?
jag har sommarlov, har haft det i tre veckor snart och har inte sovit ut en enda dag. ändå ganska bra.
imon blir det en tididg löprunda för att sätta igång träningen på allvar igen.  i loooove.
natti
 
1 Anonym:

skriven

jag saknar dig med! hatar att jobba hela tiden.. :(