jag kastar sten mot solen för jag hatar den

Kommentera

Du påverkar mina tårkanaler på ett så konstigt sätt. När mina tankar, känslor, handlingar är om dig och jag är ensam i mitt rum spricker någonting inne i ögat, inne i hjärtat och hos förståndet. Så för några kvällar sedan låg jag gråtandes i sängen och varje gång jag snuddade vid tanken att du tycker jag är perfekt på alla sätt och vis gick jag sönder sådär som jag kunde göra förut och bli okontrollerad av för mycket sorgset fast jag nu väter ner min kudde med glädjetårar.
Jag är inte värd dig. Jag är inte värd dig. Jag är inte värd dig. Men det är jag, trots att jag varje sekund jag inte ser dig tvekar på din existens och min hjärnas hälsa som inbillat mig att en sån som du kan finnas och tycka om mig samtidigt. Jag trodde inte att något som glädjetårar fanns men, du upphör aldrig att överraska mig.



den kan ju inte bar försvinna över en natt? jag blir ledsen. jag vill ha sol, värme och strålande väder precis som det varit en hel vecka. man hade liksom vant sig.`idag vaknar man upp och det är massa moln och nyss åskade det. ååh vad jag hatar det! kunde inte solen kommit för att stanna heeela sommaren?   nu regnar det..
dagen har spenderats i hängmattan. jag har läst ut min bok "Elisabeth Gripe, ängel & demon" . jättebra bok med mycket spänning och en tjej som är grym! har nu börjat på en ny bok "boven i mitt liv kallas kärlek" den verkar också grymt bra.  den ska jag läsa ut så fort jag bara kan för efter det ska jag läsa ytterliggare en bok som min syster rekomenderar. jisses vad jag läser. mest för att komma bort från verkligheten tror jag .
kvällen ska iaf spenderas med jens. bäst.