om tiden vill ifatt

Kommentera
     mannen till vänster har körkort nu. brabrabra!!!

det är fredag och äntligen helg!
jag är en glad emma idag. mest positiv och känner att allt är bra!
fick tillbaka svenska inlämningen och där var det absolut inget negativt. hade betygsnack med BOA på
Infolayouten också och där var det också bra. lite mer än jag förväntat mig. bra!
jag säger som madicken " jag känner verkligen livet i mig idag!"
det är skönt att ha såna dagar. dagar när man svävar som på moln. känns som lever utanför verkligheten!
geografilektionen slutade givetvis oseriöst och det blev fyra man i soffan och andra lekar. mycket bra.
engelskan bjöd på eget arbete och skönt var det. nästa vecka bär det av ut på praktik och veckan efter det är det lov.
för alla andra utan mig då ska ju tilläggas. jag har det tvärtom så därför drar jag troligtvis till Göteborg på onsdag!
underbart! äntligen bara jag och clara, kan behövas!
sitter och lyssnar på lasse nu med, förövrigt ska jag gifta mig med honom och Boman ska gifta sig med Melisa Horn,
låter det inte perfekt?!
de flesta dagars låt är om tiden vill ifatt.    kan inte beskriva verkligneheten bättre än lars!
allt jag ser
allt jag hör
är din röst din blick ditt skratt
du har ögon som berusar en natt
så jag väntar jag väntar om tiden vill ifatt.

som sagt, det är fredag och det är jobb som gäller.
tjo!