hjärtat börjar svalna redan nu

Kommentera

måndagmåndag. visst älskar vi alla måndagar. speciellt när man vaknar kvart över 6 när klockan skulle ringa kvart i sju. och speciellt när man hör hur regnet smattrar på fönsterbrädet utanför och man kollar ut och det bara öööser ner regn, och jag som inte har någon bil denna veckan. fint det. nej!!
tog den lilla golfen idag. den som har körförbud. ooops... men INTE tänkte jag CYKLA i regnet. aldrig.
väl framme i skolan så var det ändå okej. måndagar i skolan är ändå okej. hyfsade lektioner och jag slutar redan vid ett. det är fint det. har sovit lite nu och nu ska jag sätta mig och skriva på loggboken, skriva en essä i svenskan och en labbrapport om transport genom cellmembran. hur låter det?
har hur som helst haft en helbra helg som har bjudit på både det ena och det tredje...
vi tog hem serien. eller ja, det gjorde vi egentligen förra helgen med i lördags spelade vi vår sista match och vinst blev det. fina grejer. rosor fick vi och lite mat på kvällen. sen fick jag stressa iväg för att åka till postenfesten. ojoj, det var himla kul och BLANDAT med folk. men kul hade jag och den kvällen avslutades på hotellet. likaså fredagen men den lämnar vi utanför detta inlägget.!
veckan bjuder iaf bara på massa plugg och jobb. ska jobba på fredag vilket jag måste byta bort för att kunna vara med på nicos födelsedagsfirande i jönköping.
hur som helst dödar skolan mig lite nu.
och kanske lite du med.


och för er som vill, lyssna på ett sällsynt exemplar med lars winnerbäck.
svinbra låt. den bästa på hans nya skiva.