sista april

En kommentar
och tiden går fortfarande sådär ruskigt fort så man knappt hinner med. nu är det redan sista april och valborg! känns inte som ett år sen sist. usch. förövrigt så var detta näst sista fredagen i skolan.
det är spännande, men fortfarande läskigt. snart är det jag som springer ut med vit mössa på huvudet och skriker av glädje. men än är det långt dit. faktiskt. mycket som ska göras.
har tillbringat min fredag på ett väldigt fundersamt sätt. jag har varit i mina egna tankar hela dagen. och det är nog som adrian säger. jag är ett kontrollfreak. måste ha allt planerat.  jag vet inte om det är bra eller dåligt.
hade matte och sen håltimme i fyra timmar, men eftersom min lärare är snäll så fick jag gå hem och har faktikst fått en hel del gjort. skrivit loggböcker och lite på inlämningen i psykologin.
men nu ger jag upp. nu tänker jag vila fram till jobbet halv 6.



oså valborg då.. vad händer? som jag tänkt och som jag ångrat mig och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. jag vet inte vad ag känner för, vad jag har ork för osv. men min härliga partybrudar piggar ju upp mig med sen energi och delar med sig av den så det lutar mot att dra mig till Jenny efter jobbet för att slå klackarna i taket!
dock velar jag. jag hatar att ha olika alternativ och olika människor på ställerna eftersom att hur jag än gör så är det alltid någon som blir sur eller besviken. jag tycker det är så tråkigt. det handlar inte om att vissa vänner är mer omtyckta än andra. det handlar om vilket humör jag är på och vad jag vill göra. jag ska få göra vad jag vill utan att känna mig som en dålig vän och få dåligt samvete.
men, ikväll blir det troligtvis party med fina pinglor och myyycket dans, sång, skratt och goda drinkar!   eller så blir det en mysig hemmakväll. beror på hur jobbet går.
förövrigt har jag världens bästa pojkvän. ♥♥

 
1 a:

skriven

du är min bästa <3