när alla löften klingar falskt

Kommentera

uuuusch så trött jag är idag och självklart den där jäkla värken.
vaknade 04.20 idag och har inte riktigt sovit sen dess. gick upp halv 8 för att åka till sjukhuset och denna gången var det både rätt plats och rätt tid. bra emma!
pratade länge med läkaren om min värk. tog massa prover, och då menar jag verkligen MASSA prover och flera olika rör och skit. hela jag domnade bort kändes det som.. 
fick också ut tabletter som ska vara starkare än de vanliga. Hoppas de hjälper nu. kommer bli galen denna hösten annars! får svar om två-tre veckor sa han och förhoppningsvis är det något som går att göra något åt.

Hur som helst så händer det inte mycket i livet. Jobbade igår och det var faktiskt ganska kul fast sjukt stressigt i slutet men det  gick bra. somnade typ direkt när jag kom hem. sjukt trött.
beger mig till Uppsala med syster och pappa idag för att lämna syster där. vågade inte köra hela vägen själv hem imon så pappa får följa med. hihi. töntig jag är men har inte direkt en sån körvana ;)
så inatt blir det ännu en natt utan min prins. men imon ska han och jag bara vara själva och mysa. :*
nu tänkte jag ta en powernap och sen diska och kanske ta ett bad innan det är dags för att åka.
ha en bra dag!

idag hissar jag
Tradil
- Den gulliga sköterskan som skulle ta alla proverna
- Att badkar finns

idag dissar jag
- falska människor
- vänner som inte bryr sig och tycker man är mesig
- att vädret är så oförutsägbart. både regn och solsken om vartannat
 


vi är ju finast
du & jag