sommaren blir till höst

Kommentera
jag vet inte. jag vet ingenting. på onsdag börjar mitt riktigt jobbschema och jag kommer inte ha något speciellt bra socialt liv. känns kanske inte riktigt som något jag önskat mig och jag hoppas av hela mitt hjärta att det bara är under september månad..
förövrigt har väl helgen inte varit något speciellt. haft ont. värkvärkvärk. men det är okej nu. jag börjar vänja mig. och kanske lär jag mig mer snart.
har tänkt ganska mycket och jag det känns konstigt just nu för det är så många som försvinner. är det verkligen så att det är våran tur att ge oss ut i världen och upptäcka den? skaffa oss erfarenheter och kunskap som kommer att finnas kvar hela livet? är det nu vi ska kalla oss vuxna? herregud. det vrider och vänder sig inom mig när jag tänker på det? vad ska jag göra? jag vet nog inte ens längre vad jag vill bli? jag har bara drömmar. men det kanske är dags att följa dom snart? jag vet inte.
jag vet bara att jag trivs med mitt liv just nu. till viss del. önskar bara att det fanns mer att göra...

ännu ett inlägg som är som en gåta. men vet ni vad..
jag är inge vidare bra på att sätta ord på känslor längre.
nu ska jag ta mig en dusch!