torsdag!

En kommentar
en fet lön kom in på kontot idag och jag är otroligt glad över detta!
imon åker jag till lund och på lördag spenderas en hel del på shoppin i malmö med kusinen!
ungefär hur bra som helst! :D
annars var det en bra dag idag. gick upp tidigt. åkte till julia och jobbade lite med vårat UF och sen hämtade jag pappa för att sen åka hem och tvätta. haha, tro det eller ej men jag tvättar idag! duktig emma!
tog mig ett träningspass innan. mina armar är sjukt slöa nu. men bra där med!
nu tänkte jag springa upp till mamma och äte lite god sallad och sen tänkte jag börja småpacka lite.

förövrigt så fyller min fina tjej 19 idag!


GRATTIS TILL DIG!!!

sen kom min goding hem idag från Vietnam och hon är
otroligt saknad! Skönt att ha dig hemma igen!
 
1 anna:

skriven

tack snuttan :)