En försenad sammanfattning av 2009

6 kommentarer
jag har länge gått och tänk på om jag ska sammanfatta året 2009. det har både känts fel och rätt. jag ville liksom inte riva upp gamla sår och börja minnas igen. men min fina vän gav mig en spark där bak och sa att det bara kunde vara en rolig grej. något att komma ihåg liksom. så här är den, min

Sammanfattning 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja, jag tog körkort och fick mitt hjärta krossat för första
    gången

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag minns dem inte ens...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej, och tur är väl det..
4. Dog någon som stod dig nära?: Ne, som tur är!
5. Vilka platser besökte du?: Stockholm flera gånger, Öland, Åhus, Lund.
 
Emma och sudden på öland            Anna i Gamla Stan i Stockholm

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Mer energi och mer tid! Pcj framförallt mer fotboll

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 12 februari och 4 juni!
8. Vad var din största framgång 2009?: Att jag tog mig upp från botten
9. Största misstaget?: Jag ångrar ingenting egentligen. Shit happens.. men när jag tänker tillbaka så kanske vad jag spenderade tiden på i somras.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: En knäskada som höll mig borta från fotbollen
11. Bästa köpet: Alla pengar på körkortet, på körlektioner, uppskrivning och uppkörning!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Körkortet (betalade hela själv, ingen billig historia!)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Vänskap och alla utekvällar!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Hot´n cold! final caountdown.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Ledsnare tyvärr.. men efter regn kommer solsken och detta året ska bli mycket bättre med student och allt!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Pluggat, tagit hand om mina vänner och levt i nuet.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Skitigt i att tänka
18. Hur tillbringade du julen?: Med familj och släkt.
19. Blev du kär i år?: Jag var kär i början av 2009, men inte i slutet.
20. Favoritprogram på TV?: Hinner nästan aldrig kolla på tv så jag vet inte..
21. Bästa boken du läste i år?: ”och jag vill sjunga dig milda sånger”  
22. Största musikaliska upptäckten?: Oj, svårt.  Inget bra svar där..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Jag minns faktiskt inte..
25. Något du önskade dig men inte fick?: En till Paris-resa


26. Vad gjorde du på din födelsedag?: Usch, det är nästan hemskt men jag minns nästan inte vad jag gjorde på min 18års dag. Men Mina fina vänner emma och emmi kom med tårta och mickan kom med muffins och sen tillbringade jag kvällen hos anton! 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Färre saker att göra i skolan


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Random, det som är skönt liksom!
29. Vad fick dig att må bra?: sömn och vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Alexander Skarsgård
31. Vem saknade du?: Mest Anna och Clara tror jag.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Ebba, helt klart!
 


Jahopp. det var det det. mycket intressant va?
hur som helst. jag är hemma från skolan idag, lite pga det som jag kan ta mig tiden ohc sammanfatta. 
Jag har feber, ärtäppt i näsan, i huvet och i hela kroppen känns det som och så har jag ont i lugnorna. eller ah, inte för att det är så ovanligt då..
är hur som helst ner bäddad i soffan resten av eftermiddagen. kanske tar mig en tripp ner till pappa sen för att dricka lite kaffe med honom. men nu, bokläsning!
Hoppas ni andra är friska och krya där ute för det suger att vara sjuk!
tjing!

 
1 FRIDAHCHARLOTTA:

skriven

**



Det lovar jag:D

2 Julia [ Fotobloggen ] ♥:

skriven

hejsan.

Jag har startat upp en ny blogg om mitt liv och massor med fotografier.

Kika gärna in och läsa det jag har skrivit så kommer massor med skojj senare.

Släng gärna in en kommentar vad du tyckte om bloggen skulle varit kul att se.

Massor med kramar Julia :)

3 Anonym:

skriven

<3

4 Huyen:

skriven

ser ut att du har haft en bra år :D

haft en bra dag idag?

5 clara:

skriven

detta året har jag saknat dig med! den sista tiden har varit förjävlig. men detta året ska det bli så bra som vi hade det innan! <3 jag älskar dig

6 clara:

skriven

detta året har jag saknat dig med! den sista tiden har varit förjävlig. men detta året ska det bli så bra som vi hade det innan! <3 jag älskar dig