dum av dig

2 kommentarer
30 grader varmt även denna dagen och jag ska alldeles strax hänga med min mor till vår stuga för att slänga mig i sjön och ligga lite i solen. fast  trolligtvis kommer det nog bli hängmattan i skuggan om jag känner mig själv rätt ;)
tänkte att jag skulle satsa på att läsa ut min bok idag, inte jättemycket kvar. blir helt gaken av boken. så mycket kärlek på ett så konstigt sätt. jisses.
förövrigt hörde jag att det skulle bli regn idag, på eftermiddagen eller kvällen. INTE FEL. det behövs verklgen!
och sen hörde jag också att det skulle bli kallare till helgen och nästa vecka. det vill jag dock inte, eller hur mycket kallare? är det 24-25 grader istället för 30 är det okej. bara solen är framme :D
nehe, nu ska jag dra mig.
tjing!


 
1 Anonym:

skriven

Hahah! Hur troligt är det!? Skrev precis ett inlägg med samma rubrik :P

2 Emmi:

skriven

/emmi, hahah...