when you´re not strong

4 kommentarer
jag blir så arg, besviken och framförallt frustrerad på mig själv. jag kan inte riktigt förstå vad jag håller på med alltid. vad är det somm händer? varför har jag inte lust till någonting? varför vill jag inte ens tänka på att göra saker som alltid annars tyckt va kul? varför ska jag alltid ändra mig? varför ska jag vara den som sviker? jag följer bara mitt hjärta och det jag vill göra, men ändå känns det fel. jag kan inte fatta.. jag har svikit mina vänner över midsommar. jag valde bort dom för min kärlek, för mitt hjärta sa att det var det jag ville. vi hade planerat en mysig midsommar med oss 8 tjejer som hööör ihop. men sen hoppade den ena av efter den andra och det blev inte alls som det var tänkt från början vilket gjorde att jag tappade suget. kände att jag ville ha det som det var tänkt från början annars kunde det kvitta. nu sitter jag idag och läser på facebook att de ska åka. hur taggade de är. medan jag åker till varberg idag. men min favorit. han jag verkligen vill spendera midsommar -10 med. men jag känner skuldkänslor. jag känner mig så otroooligt dum. jag känner att jag gör fel mot er, men rätt mot mig. jag undrar, till vilket pris är det värt att sätta sig själv i första hand? till vilket pris är det värt det?!
jag vet nu att jag kommer få en kanonbra midsommar, och dom kommer verkligen få det. mina tjejer, på öland, med eller utan mig. men förlåt mig. jag följer bara mitt hjärta..

ha en trevlig midsommar!


för mig är ni lycka.

 
1 Fridah:

skriven

**



DU MÅSTE ÅÅÅKA DIT ! underbar där. SJUKT fint !:)

2 emmi:

skriven

Du är lycka för mig <3

3 pill:

skriven

och för mig! <3 alla ni!

4 emma lind:

skriven

Åh jag älskar dig Emma!

och saknar dig <3