snö, kyla och första advent

En kommentar
dålig uppdatering, i know. men jag har lite annat för mig, som att njuta av årstiden och all kyla den för med sig. är det inte otroligt mysigt med snö ändå?

min helg var alldeles kanon.
hade en mysig fredag med mig själv efter jobbet eftersom a inte kom hem som han skulle då vädret var som det var. han kom hem sent på natten och pussade på mig. som jag njöt.
lördag var mysig på alla sätt. vi var och käkade och bowlade med hans lag och hade det trevligt.
i söndags var det första advent, som jag antar att ingen har missat! hade det mysigt med lita fika från Thimons och tände första ljuset. älskar denna tiden på året. :)




tisdag idag. var ledig igår och idag jobbar jag bara kväll. ska tillbringa dagen med två fina tjejer. en som man vanligtvis träffar på i kassa på ica och en som är inne i lumpen. toppen!
hörs!
 
1 Fridah:

skriven

**



SÅklart:D:D: