leenden i det soliga vädret

4 kommentarer



har haft en kanonbra dag på stan med Pernilla. Så längesen det var bara hon och jag och idag kändes det precis som förr, när vi var mindre förutom att vi shoppade lite, var och åt och sen att hon  följde med mig till ica när jag skulle handla hem lite mat. då var det mer kameraeftermiddagar hemma hos henne eller bara lata dagar i hennes goa soffa. imon ska vi till Jkpg också, hon jag och suddfia. ungefär hur bra som helst.
ikväll ska jag jobba. en kort pass på tre och en halv timme vilket gör att det känns helt meningslöst att gå dit!
bilder från shoppingen kanske kommer imon.
hade!

 
1 m.hjortmyr:

skriven

så lite så:)

hoppas du haft en bra dag?:)

2 jonna:

skriven

Tack Emma : )

3 Pillan:

skriven

underbara du! :)

4 Anonym:

skriven

va skönt!:)

jo jag har haft en ganska bra dag, lite dryg bara;)