efter mycket om och men

Kommentera

vilken härlig dag det varit idag. tog sovmorgon till tio och blev jätteglad när jag såg vädret ute! eftersom adrians pappa var här på besök (han har åkt hem nu) så åkte vi ner till thimons och köpte hem räkmackor och åt till frukost. sjukt gott!
efter det röjjde jag lite här hemma medan adrian var iväg med två kompisar. när han kom hem hade han jeppe med sig och vi beställde hem mat från coco thai och slöade. nu har vi suttit i flera timmar och försökt komma på vad vi ska göra men kom på att det finns ingenting att göra i denna stan så när de satte på fifa och började spela åkte jag ner till hemmakväll och hyrde film och köpte godis. så nu blir det film med de två herrarna. Grown Ups blir det. hoppas den är bra nu! men guuuud vad min mage dödar mig! jisses...
är vädret lika fint imon ska jag ta mig en promenad och på kvällen blir det bandy och wallander :)
ha en fortsatt fin kväll!