hololo, tisdag!

Kommentera
jag drömde om jobbet inatt. känns inte riktigt okej. drömde om att jag körde ismen (ni som jobbar/jobbat på en postterminal vet säkert vad jag menar) jag har inte ens utbildning i den?! konstigt. men det gick skit ändå så antagligen hade jag inte det i drömmen heller. men hur kul är det egentligen att drömma om sitt jobb?! uuch.  berättade ju för er att jag gjorde lite ärenden i fredags, både på jobbet och på stan. fixade til mig till 75% tjänst dag/kväll, huuur bra?! äääntligen slipper jag nätter i april! sen var jag och köpte hårfärg, ett nytt linne och handlade lite till lördagen. fint ska det va!
nu ska jag dra på mig lite kläder för att äääntligen träffa emma och förhoppningsvis jossan också! niice! vädret är dock inte alls kul idag. skit. jag vill ha vår nu!
ha en fin dag!