när man känner sig helt slut

Kommentera
Tjolahopp!
oj så länge jag sov idag. kändes som jag sovit i hundra år när jag vaknade och det är faktiskt inte superskönt för man blir så himla seg och trött i kroppen då. men jag hade iaf bestämt mig igår för att jag skulle åka rullskidor idag. och så blev det också. svintaggad var jag och jag skulle verkligen köra skiten ur mig själv. vilket jag också gjorde iofs men när jag hade åkt typ 3km trillade jag i en nerförsbacke och skrapade upp knät. inte skönt kan jag lova er! tog sönder mina byxor också :( men jag tänkte fasen inte låta det stoppa mig, jag som var så taggade så jag fortsatte och när jag var klar hade jag åkt 1.4 mil typ. mina armar var heelt slut och jag hade mjölksyra både i armar och ben. så otroligt skönt! var längesen jag var så slut och hade nästan glömt bort hur underbart det är efteråt.! och rullskidor som är så skönt.. sån frihetskänsla!
nu ska jag ta mig lite mat oh dricka lite kaffe med mitt ♥ när han kommit hem. sen väntar det jobb 17-22!