den första snön

Kommentera

Godmorgon! eller kanske goddag!
idag tog jag mig en sovmorgon. väldigt trött efter helgen så gick upp halv 10. skönt!
idag när jag kollade ut fylldes min kropp med ett lyckorus! den första snön har kommit! inte för att jag tror att den har kommit för att stanna, eftersom det bara är lite lite grann, men jag njuter. solen lyser och efter att jag pluggat en stund så ska jag nog ta mig en promenad. kanske en sväng till gymmet oså. vi får se :)
har haft en superbra helg. den har innehållt allt som man kan begära av en helg och jag bara älskar det! igår var vi på middag hos Henke och sen mös vi till det på kvällen med varma baguetter och kollade på vem kan slå filip och fredrik. jag tycker det är skitkul!
idag måste jag plugga, har inlämning på fredag. det börjar närma sig slutet på kursen nu och det märks kan jag lova! ska försöka ta mig till gymmet som jag skrev innan, eller kanske en löprunda. ja vi får se! ikväll väntar jobb och jag har en rätt skön jobbvecka denna veckan. kan behövas när jag har inläming... 

 

 


bilder från våran lägenhet nu.
mys!