hapiness is taking things as they are

Kommentera
ännu en lugn helg. oh jag bara älskar det. det är ju det hösten är till för. att kura upp sig i soffan och mysa framför en film. i fredags jobbade jag ju och efter det bara mös jag med gamla avsnitt på datorn. a var iväg med laget och jag la mig rätt tidigt..
igår var vi inne i jkpg på ikea och handlade lite. blev en hylla till hallen, nya gardiner oså. himla fint blev det :) sen gick vi ch hyrde tre filmer, köpte godis och kollade på alla tre filmerna. en riktigt filmkväll/natt. oh så skönt de var att vakna upp i morse, eller förmiddags och inse att vi faktiskt fick dra tillbaka kl en timme och sova lite till. så härligt! sen har dagen mest bara varit seg, tvättar, pluggat lite ch nu str det handling och matlagning på schemat. kan man annat än älska söndagar? en dag som man fååår vara seg och inte röra en fena.
ny vecka imon och jag jobbar kvällar, hela veckan..
hoppas ni haft en fin helg!