monday morning

Kommentera

Godmorgon!
Har varit vaken sen a gick till jobbet. borde göra en del saker idag så gick upp tidigt ihopp om att bli pigg. och jag känner mig pigg så nu ska jag börja fixa här hemma. tvätta klart det vi inte hann igår, plugga lite och sen ta mig bort till gymmet. kanske ska hinna med och träffa clara en stund också innan det är dags för jobb ikväll. imon har jag ett såndärt kul dubbelpass så jobbar morgon och kväll. men pengar är det så får se det så :)
tänkte klicka hem mig ett par vinterskor också men kan inte riktigt bestämma mig för vilka.. de måste vara varma!! funderar på att köra på samma som jag haft de senaste två åren nu, de är varma men tål inte vatten så bra. hm.. tål att funderas på ett tag tror jag :)

en måndag då man dagdrömmer lite..
jatack till den här lägenheten i göteborg!