tänka om

En kommentar
jag vet att jag inte uppdaterat på ett dag. och det kommer troligtvis fortsätta i samma takt ett tag till. på fredag går jag på semester i fyra veckor. fyra veckor som jag inte kommer att spendera i nässjö. jag tänker bara njuta av ledighet, sverige i sin helhet och min fantastiska pojkvän och våran kärlek, för det är precis vad jag behöver just nu. sommaren kommer att tillbringas i varberg, väröbacka kanske en vecka men sen blir det något annat. vad vet vi inte förän vi sätter oss i bilen och se vart den tar oss.
jag återkommer efter semestern, när rutinen kommer in i mig igen och jag börjar om på ruta ett. för då mina vänner. då ska det bli ändring.



lever på detta och kärlek i sommar
vem mår inte bra då? :)

kram på er!

 
1 Malin:

skriven

Det ser supergott ut=)

hoppas du får gå hem tidigare från jobbet ikväll!

Ha det så underbart!

Kram