mysmorgon!

Kommentera
Goddagens alla fina! 
idag börjar jag vid 14. har apt och sen ska jag göra mitt sista pass i produktion för året. känns bra. dock känns lite trist att börja vid två. vet liksom inte alls hur jag ska lägga upp dagen och känner mest attjag inte har någon tid alls... jag har varit uppe sen 8 ungefär. hade mysmorgon med mig själv. blev alldeles lycklig när jag kollde ut och såg att det var vitt ute :) 
nu har jag suttit och letat låtar till mitt pumppass. känner verkligen hur viktig musiken är här. i cirkelträningen gör det inte jättemycket eftersom vi inte jobba i takt där ändå. men i pumpen gör vi det och då måste man hitta rätt låtar. både såna som man känner att takten är bra i men även såna som man får en bra känsla av. som passar in i själva övningarna. ah det svårt det där. 
nehe, dags att jag kanske tar tag i min dag och fixar mig.