15 mil på cykel

Kommentera
sådär. nu är det gjort. 
anmäld till halvvättern. 9/6 ska jag cykla 15 mil. och jag som aldrig har cyklat. jag kanske har cyklat 15 mil sammanlagt i hela mitt liv och nu ska jag göra det på en dag. kanske just det som locka mig... detta kommer bli min största umaning. om jag tagit det seriöst hittills vet jag inte, inte vart på ett enda spinningpass detta året som är längre en 30 min, jag har aldrig cyklat på en racercykel utomhus. vet inte vad jag ska ha på mig. vet inte alls hur jag ska lägga upp träningen den sista månaden innan jag åker upp till motala. shit, det är bara en månad kvar! vi får se. det kommer visa sig. det enda jag vet just nu är att jag måste lägga in något mer cykelpass i veckan än vad jag har nu. och jag måste cykla in cykeln jag ska ha.
haha, det pirrar lite i magen när jag tänker på det. :D
nu kör vi!