ingen värme här inte

Kommentera
okej, den där värmen var inte här för att stanna tyvärr. på min morgonjogg i morse var det blåsigt, ruggigt, och kallt. hallå vädret?! men skrapade ihop nämre 6 km i motvind, vilket kändes som att jag var ute en evighet.väl hemma väntade varmt kaffe och frukost!
men det där med vädret. får vi ens nån varm vår i år? kan ju tro att vi är kvar i mars. nu vill jag har fram solen och värmen. att kunna sitta ute utan att frysa till så fort det blåser till. 
tänkte ta mig till gymmet under dagen. just nu lockar det inte då benen fortfarande lite sega och jag har nyss ätit. jag väntar nog nån timme till, eller två. 
ikväll jobbar jag, 18-22. för mig gör det inte mycket, mer än att jag missar mina pass ikväll och har fått fixa in två ersättare. hatar när det händer... men vad gör man? :/ 
 
längtan till att få springa i shorts och linne