det börjar ta slut

Kommentera
jag räknar ner nu. det är inte många dagar kvar på min semester och snart rullar bilen hem mot nässjö igen. men vilka fantastiska veckor vi haft här nere på västkusten. tror det har regnat en eller möjligtvis två gånger och jag har kanske fått en droppe på mig. det är helt fantastiskt.jag gillar semester, men nu när det bara är några få dagar kvar är den inte alltid så lätt att handskas med. den tar ju liksom slut. och trots att livet fortsätter med fler härliga dagar och nya äventyr så finns det ändå en gnutta ångest i att semestern tar slut. och jag blir lite smått irriterad på mig själv när jag känner så och räknar ner dagarna för det spelar egentligen ingen roll för livet bjuder på så mycket fantastiskt hela året. man måste bara våga släppa in det och ta vara på det.  
jag vet att hösten kommer bjuda på fina saker, jag ska lära mig så mycket i höst och jag ska verkligen njuta av att vi går mot kallare tider. för trots att det är sommar nu så kan jag inte sluta längta till den första snön. 
med det sagt ska jag nu njuta av mina sista dagar här nere och lagra in den sista energin. för om en vecka är den fantastiska vardagen i rullning igen.