att Åre kunde vara så fint!

Kommentera
ja, jag lovade er lite bilder. men de kommer. inte haft tid eller ork till att lägga in bilderna från kameran. plus att det visst inte fanns så mycket bilder. hade mest fullt upp med att hålla mig på benen, då är det inte ltt att dra upp en systemkarmera mitt i allt ;) men bilder, ja de kommer.
Åre då, ja vilken bra resa det blev. strålande sol från klarblå himmel hela veckan, ja ni läste rätt. hela veckan, varje dag. måndagen bjöd på tomma backar. obefintliga köer. blå himmel och solsken. rödmosiga kinder och njutning på hög nivå. jag tänkte att om alla dagar bli såhär. då är jag i himmelriket. och ja, de adra dagarna fortsatte i samma anda, dock lite kallare. en kyldeffekt på -22, -28, -35 och som värst -47. men det var där det blåste mycket. toppen hade öppet tre dagar pga kyla och de dagar vi kom upp var det en fantastisk syn. 
så, nu tackar jag för den här vintern. för fin snö. för härliga dagar i underbara åre. för en spännande skidtur offpist och tack superman som stått ut med mig och min ursla skidåkning. 
nu ser jag fram emot vår. jag startar det med en påsk i varberg. fantastisk. 
ha en fin dag!