onsdag

Kommentera
mina vänner. jag tycker dagarna bara springer iväg. redan onsdag idag. jag är ledig och har spenderat dagen med mamma på stan. hon ville så gärna hitta lite nytt och jag behövde hitta födelsedagspresent till kära syster. både hon och jag kom hem nöjda och åt lite lunch. :)
har snabbstädat här hemma sen jag kom hem. med det menas bara det som syns och en dammsugning. smididgt när man har lite lust men inte så pass mycket att man orkar vända upp och ner på hela lägenheten.! ;) 
 
veckan har bestått av jobb och träning och kommer fortsätta så. så otroligt spännande liv jag har nu ;) i helgen blir det sthlm igen, och denna gången ska äntligen adrian följa med. ska bli kul! :) 
lite mat oså sen blir det spinning. heja! jag jobbar på att få min rumpa van vid sadeln nu. ska ut och cykla ett långpass nästa vecka. ett riktigt långt. gärna så nära 15 mil jag kan. jag ska bara komma på en väg också ;) 
ha en fin dag!