Tisdags = yoga!

Kommentera
Tisdag, vilket innebär morgonyoga. idag fick jag dock hoppa in och hålla TRXpasset för Paul var sjuk. så först ett riktigt hårt pass och sen komma ner på yogamattan. underbart. och precis vad kroppen behöver. 
Yoga på tisdagar är min nya rutin. de dagar jag inte är i skolan såklart, men denna kursen är vi väldigt bortskämda och kan vara hemma mest hela tiden. då passar yoga bra :) 
annars idag är det hemtenta som gäller. jag skriver och skriver, ändrar och skriver lite till. det är svårt att hålla sig till just det perspektivet jag ska skriva om. det är så lätt sväva iväg. kommer alltid på mig själv efter ett tag att det är någon annans perspektiv jag skriver nu... hm. jaja. det blir nog bra :) 
nu ska jag göra lite mat, blir grekisk köttfärslimpa med potatis i ugn idag, mums! 
Ha en fin tisdag :)