FRIYAAAY!!

Kommentera
Godmorgon! Idag vaknade vi till ett soligt, nollgradigt varberg och känslan att ge sig ut på morgonrundan var grym. älskar att tiden äntligen kommit när man ser solen gå upp över hustaken :) 
Vad står på schemat idag då? har suttit och ätit en frukost nu. de dagar jag inte ska till skolan brukar jag äta nån annan frukost än havregrynsgröt, skoja till det lite, men eftersom vi nu skriver matdagbok så orkar jag inte ändra. så smidigt när jag redan vet vad det väger och bara kan skriva av från igår. det är så sjukt okul med matdagbok. det är bara jobbigt, inte alls kul än så länge. förhoppningsvis ändras det när vi får veta hur det utfallet blir.  
nu ska jag sätta mig och köra en timme anatomi innan jag käkar lite mellanmål och går ner till atletica. alltid fredagsfys före fredagsmys. sen hem och städa, hinna plugga lite till innan adrian kommer hem. sen är tanken att vi ska ner på AW. det gäller att maxa dagen. då är den som bäst! 
Hoppas ni får en awesome fredag, bästa dagen ju! :)
Puss på er!