Torsdag!

Kommentera
Godmorgon! 
snart helg hörni, det är ju smått fantastiskt hur snabbt tiden går. snart är det vår och som jag längtar! jag är ju annars en person som älskar vinter, kyla och snö. men nu har vi fått 6 plusgrader, regn och blåst och då är det inte superkul. all snö vi hade i helgen är borta och det är barmark. så snabba på nu våren. du är välkommen! jag tänkte på det idag under min morgonrunda idag. jag längtar till jag kan ta mina promenader och löprundor i bara tröja och tights. och det att det snart är ljust när man går upp, den känslan!! som tur är är det rätt ok väder här idag. annars hade jag nog bäddat ner mig i sängen igen. men nu är jag på humör efter en superfrukost!
idag har jag tre föreläsningar över nätet som jag måste lyssna på inför imon. då har vi labb om blodsocker, hur det höjs och sänks på oss genom att vi får i oss glukos. det ser jag fram emot. känner att jag just nu har extremt dålig koll på diabetes och sånt där så det ska bli väldigt kul att åka till skolan imon. 
nu ska jag kolla på en föreläsning innan jag cyklar ner till bibblan, den öpnnar inte förän 10. 
Ha en fin dag!