Midsommarhelgen och startskottet på sommaren!

En kommentar
Godmorgon! Ny vecka och bara en vecka kvar till A går på semester :) 
Midsommarhelgen har vart så jäkla bra. fint väder, grym miljö, fantastiska människor och mat som jag skulle kunna leva på året runt. jag är egentligen inte så förtjust i midsommar, eller högtider överhuvudtaget men nu har vi klarat av det och nu är det ett helt år kvar till nästa. 
men för mig så är det vid midsommar som sommaren tar fart på riktigt. det är nu folk börjar sina semestrar, människor är över lag lite mer glada och tillfreds med livet nu. och varberg fylls med massa människor, stan liksom blommar ut och det blir liv. jag tokälskar varberg på sommarn! 
men först en vecka i vanliga rutiner. jag ska sätta mig ner och fortsätta plugga. tentan jag missade när vi var i grekland var tydligen rätt svår så tänkte jag ska börja i tid, för vi har så extremt många motivationsteorier att kunna. 
sen kör vi också sista veckan med träningsplaner. lite mer strikt och organiserat. sen tänkte jag nämligen att jag skulle köra på känn på semetern. inte känna att jag måste till gymmet, ut och springa eller köra övningar hemma. i sommar får det va på känn. det är det som är det bästa med semester :) 
Ha en fin dag! 
 
 
 
1 Fannie :):

skriven

Vad roligt vi hade det på midsommardagen! Så kul att ni kunde komma med :D Snart syns vi igen. Vi går på semester på måndag, wiho!

Svar: Ja, vi är så glada för att vi fick komma :D Snart ses vi!! yeey!!!
springfort