Casall Runners - KIT

Kommentera
När jag kom hem till Nässjö förra helgen hade Matilda köpt en present till mig, hur gulligt? Bästa syster! 
Det var ett löpar-kit från Casall. 
När vi var med dem på Sunskär i somras hade Matilda köpt en sånt kit till sig själv, och det var så jäkla smidigt att ta med för man får det i en liten påse. Så vi körde lite övningar där ute på bryggan precis vid vattnet. med hjälp av ett lite häfte med övningar man får med så blir det inte alls svårt. men behöver inte ens tänka själv :) 
Ett hett tips att införskaffa sig om man har lite svårt för motivation och plats när man ska iväg nånstans. litet, enkelt, tar ingen plats i packningen och du blir serverad övningar med redskapen som följer med. 
Vad innehållet påsen då? 
Jo, två st. små gummiband, Rubbers Band. 
En triggerpunkts boll och ett längre gummiband, Flex Band. 
Sen följer det då med ett höfte med tips på övningar du kan göra med varje sak. bild och förklaring. Det kan liksom inte bli smidigare än så. 
Just denna veckan har jag vart väldigt glad att jag har haft det hemma. jag har varken haft motivaion, ork eller tid att gå till gymmet. livet har liksom kommit i mellan lite så då har jag kört övningar här hemma. och för mig som håller på med rehab för min höft nu är detta ett grymt komplement! 
TIPS! TIPS! TIPS!