En ny vecka...

Kommentera
Jag börjar den i ett långsamt tempo. ingen skola idag, däremot en hel del att läsa.. 
Tog sovmorgon, promenad och långfrukost framför tvn. känns inte riktigt som jag börjar mina dagar alls när jag inte ska iväg utan myser ner mig i soffan med datorn. rätt tacksamma dagar när man är lite slö. dock ska jag snart väcka kroppen till liv igen, långpromenad. vilket kanske är på tiden om jag ska hinna vakna till liv innan min vattenklass ikväll. 
Helgen alltså, vilken myshelg. Började fredagen med rehab och långpromenad i fantastiskt väder. sen i lördags kom mamma på besök och vi hade det mysigt med lite av allt. i lördagskväll blev det skaldjur, vilket var såå gott. sen igår följde hon med till gymmet när jag skulle ha klass och efter det kom min morbror hit på lunch. så mysigt! :) 
Veckan som kommer är det mycket självstudier hemma, två dagar i skolan. Självdisciplinen ska få utmanas ordentligt. ska försöka passa på att få mycket gjort så jag slipper sitta i helgen. 
HA en fin måndag :)