Ledig dag!

En kommentar
Trött tjej, men ändå glad. Jag är ledig idag och tog sovmorgon. gjorde mig en tallrik med hallon/mango smoothie, granola och kokos på. Till blev ett glas juice och kaffe såklart. Startade dagen i solen på balkongen och ska nu gå ner och lägga mig en stund innan jag ska börja tvätta och fixa här hemma. 
Sitter på balkongen och tittar på det gröna som växet här. Jordgubbar, gräslök, mynta (till mojiton såklart), tomater och gurka. Sen ett citrusträd och en palm. så grönt och fint :) Svenska sommaren alltså, hur härlig är den ändå inte? och då få ha det lite grönt och fint på balkongen när man inte äger en trädgård är ju super :) Maj och juni är mina favoritmånader denna årstiden. Sverige är så fint nu och jag önskar att man hade all tid och alla pengar i världen så man kunde vara ledig hela sommaren och bara åka runt och se sverige, från söder till norr. 
Men denna sommaren blir det mest häng i varberg, efter förra semestern så känns det som en semester hemma passar alldeles utmärkt. och vad passar då inte bättre med lite vänner och familj på besök. Ser så fram emot lediga lata dagar, i sträck. Jag har alltid så många tankar om min semester och det liksom bubblar inom mig, tid till att göra precis vad man vill, när man vill och hur man vill.
Nu ska jag gå och lägga mig en timme i solen och läsa lite :) 
Ha en fin dag! 
 
 
 
1 Sanna:

skriven

Ser jättegott ut! Kolla gärna in mina senaste recept också!