Slut som artist...

Kommentera
(bild från sconeskväll med våra fina vänner igår) 
 
Måndagkväll... jag är helt slut. Det har vart en lång dag idag och jag som älskar måndagar har vart på bra humör mestadels av dagen, men ska erkänna att det började tryta under eftermiddagen. 
Skola 8-17, vilket gjorde att jag fick ta tåget 7.05 och jag landade hemma igen vid 20.00. Heja! Men dagen har vart bra, intressant men svårt. Innan lunch hade vi föreläsning om kvantitativ forskningsmetod och efter lunch hade vi om kvalitativ forskningsmetod. Kanske inte låter sådär himla festligt, men tror det blir en kul kurs. Tyvärr hade vi dock Natalia som föreläsare 4 tim på eftermiddagen. Hon undervisar på engelska med rysk brytning och det tar sååå mycket energi  att fokusera och kunna lyssna på henne... Men dagen tog tillslut slut och vi fick åka hem. Cyklade raka vägen till friskvågen när jag kom till Varberg och höll en toningklass. Huvudet var mos, men återigen blir jag påmind om hur mycket jag älskar träning och vad det gör med mig :) 
Landade nydyschad, nyäten och utsalgen i soffan för en stund sen. Blir ingen lång stund här, sängen känns väldigt inbjudande. Ingen skolan förän på torsdag, däremot blir det eventuellt en TRXklass imon och sen ska jag lunch med Sofia :) 
Hoppas ni haft en fin måndag. Imon är det nya tag! Tjohooo!